Alvorens HSExpert te kunnen gebruiken dienen basisgegevens te worden ingevoerd. Bij basisgegevens moet u denken aan het toevoegen van uw locaties, afdelingen, personen (personeel die de eventuele acties uitvoeren, of verantwoordelijk zijn voor bepaalde onderdelen).
Daarnaast kunt u Relaties toevoegen. Relaties zijn externe personen die betrokken zijn bij uw HSE proces.
Stap 1.
|
Alvorens te kunnen starten diene de standaard instellingen van uw organisatie te worden ingevoerd. Deze gegevens zijn nodig zijn om verder met HSExpert te kunnen werken.
- Aanmaken van belangrijke Locatie, Etage en Ruimte;
- Aanmaken van Actoren (Personen);
- Aanmaken van Functies;
- Aanmaken van Relaties;
Lees meer...
|
Stap 2.
|
Het configureren van de toegang tot HSExpert. Hier dienen de rechten van de personen te worden gedefinieerd. Onder rechten wordt verstaan of iemand iets mag zien, wijzigen etc.. Daarbij kunt u denken aan alleen die acties zien en wijzigen die aan deze persoon zijn toegekend etc.
- Aanmaken van Rollen binnen HSExpert; (meestal gelijk aan de rollen binnen de organisatie)
- Aanmaken van Accounts;
- Koppelen van Rollen aan Account en Personen;
Lees meer...
|
Stap 3.
|
Voor de vervolg stappen is afhankelijk waar u verder mee gaat werken:
- Voor ARBO klik hier;
- Voor Legionella klik hier;
- Voor Milieu klik hier;
- Voor Incidenten klik hier;
- Voor Middelen, Klik hier
|